Тиждень математики: підсумки
Тиждень математики був насиченим на напруженим. Відкриті уроки, позакласний захід у гуртожитку, виставка – випічка, присвячена Міжнародному дню числа π. Ми всі переконалися, що число π приносить прибуток. За виручені кошти з продажу продукції кафедра кухарів – пекарів придбала інвентар та посуд для лабораторно – практичного класу.
Також в рамках цього тижня відбувся вебінар із сертифікацією учасників. Члени нашої комісії за допомогою додатку Google Hangouts співпрацювали, обмінювалися інформацією і запропонували в майбутньому продовжувати вивчення та впровадження в навчальний процес педагогічних технологій.
Пропонуємо переглянути
презентацію.
Пропоную згадати всі події цього тижня:
Тиждень математики: день числа π
Поціновувачі математики в цей день печуть та їдять пі-ріг із зображенням грецької літери π або з першими цифрами самого числа.
Ми вирішили приєднатися до шанувальників цього свята та провели разом з кафедрою кухарів – пекарів виставку – випічку
"Смачна математика".
Тиждень математики:відкритий урок
15 березня Олена Валентинівна Пересипкіна провела відкритий урок на тему "Тіла обертання. Розв'язування прикладних задач."
Відвідувачі уроку змогли на практиці познайомитися з новою освітньою технологією – кейс-методом. Перед учнями була поставлена задача: чи можна пригостити десятьох гостей десертом, який складається з чотирьох ласощів, і при цьому вкластися в 240 гривень? Більшість учнів була впевнена, що цього зробити не можливо. І ось почалися розрахунки. Морозиво у вигляді кулі, торт у вигляді циліндра, желе у вигляді конуса. І яке було здивування учнів, коли підсумкова таблиця показала, що можна пригостити 10 гостей на дану суму грошей!
"Три шляхи ведуть до знання: шлях роздумів – цей шлях найшляхетніший, шлях наслідування – це шлях найлегший і шлях досвіду – цей шлях найгіркіший,"- сказав Конфуцій. Олена Валентинівна повела учнів найгіркішим шляхом, бо все, що людина робить своїми руками, запам'ятовується їй надовго.
Тиждень математики: відкритий урок
16 березня відбувся відкритий урок з теми "Призма. Розв'язування задач."(викладач Куліковська Л.П.)
Учні закріплювали свої знання з даної теми, розв'язували прикладні задачі та розмірковували, де можна побачити призму в навколишньому світі.